Site-ul www.landore.ro este proprietatea S.C. LANDORE TAILORING S.R.L., inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J12/2783/26.06.2018 si avand CUI 39540901.
Termenii şi condiţiile de mai jos reglementează utilizarea site-ului www.landore.ro. Vă rugăm să folosiţi site-ul numai dacă sunteţi de acord cu termenii şi condiţiile noastre de tranzacţionare. Utilizarea ulterioară a site-ului presupune acceptarea necondiţionată a acestor termeni şi condiţii.
Prin utilizarea acestui site web sau plasarea unei comenzi prin intermediul acestuia, vă exprimați consimțământul asupra caracterului obligatoriu al acestor termini, citirea integrală a termenilor fiind absolut necesară. În cazul în care nu sunteți de acord cu toți termenii, vă rugăm să nu utilizați www.landore.ro . Daca aveți orice întrebări cu privire la termeni și condiții, ne puteți contacta la adresa: contact@landore.ro
1. Utilizarea site-ului
Prin utilizarea site-ului www.landore.ro sau plasarea oricarei comenzi va angajati sa:
-utilizati site-ul exclusiv pentru a plasa comenzi sau a solicita informatii in conformitate cu legea
– sa nu plasati comenzi false sau frauduloase
– in cazul in care consideram ca a fost plasata o astfel de comanda, ne rezervam dreptul de a o anula fara sa anuntam emitentul si de asemenea sa informam autoritatile competente.
2. Afisarea produselor
Culorile, textura materialului, forma produsului sau alte elemente cu caracter vizual pot fi afişate sau percepute în mod diferit în funcție persoană şi monitorul folosit, navigatorul de internet, sistemul de operare sau dispozitivul de pe care se accesează www.landore.ro Denumirea produsului, codul produsului, culoarea înscrisă şi oricare alte specificaţii marcate în www.landore.ro au caracter informativ şi nu pot aduce motive de acuzaţie.
3. Disponibilitatea produselor
Fiecare produs se realizeaza in functie de comenzile voastre. Dureaza intre 5-7 zile ca produsele sa ajunga la voi. In cazul in care aveti nevoie mai repede de orice produs, va rugam sa specificati in rubrica “Mentiuni” iar noi va vom contacta pentru a stabili toate detaliile.
4. Despre preturi
Prețul fiecărui produs va fi cel afișat pe www.landore.ro, exceptând situațiile în care au fost comise erori la afişare. Ne preocupăm permanent ca preţurile afişate să fie cele corecte şi să elimine orice eroare de natură tehnică sau umană care poate apărea referitoare la decizie sau înregistrare.
În cazul în care Dvs. aţi lansat deja o comandă şi echipa Landore constată că preţul produselor era eronat veţi fi contactat/ă şi informat/ă imediat despre aceasta şi în acelaşi timp comanda este anulată. Chiar şi în cazul în care legătura cu Dvs. pentru înştiinţare nu este posibilă comanda este anulată, iar dacă aţi plătit deja preţul toate sumele avansate vă vor fi imediat restituite.
Prin simpla prezentare a produselor pe www.landore.ro nu avem nicio obligaţie de a vinde niciun produs la un preţ mai mic, care a fost afişat eronat, în cazul în care eroarea legată de preţ este evidentă şi neechivocă şi ar fi putut fi recunoscută de dumneavoastră în mod rezonabil ca atare.
5. Comanda
Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adaugarea bunurilor sau serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres.
Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
– neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
– invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Landore tailoring SRL, in cazul platii online;
– datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.
6. Plata
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Plata se poate efectua prin intermediul cardului de credit / debit (MasterCard și Visa). Plătiți imediat în timpul procesului de comandă, introducând datele cardului dumneavoastră de credit.
Odată cu expedierea, cardul dumneavoastră de credit va fi debitat cu suma concret facturată, după deducerea reducerilor, după caz, a cupoanelor etc. Bunurile care au fost efectuate conform specificațiilor clientului sau care sunt personalizate în mod clar duc la debitarea imediată a cardului dumneavoastră de credit cu suma concret facturată după deducerea reducerilor, a voucherelor etc.
Notă: Niciodată nu iți vom trimite un email prin care să îți solicităm să faci plata într-un anumit cont bancar. Îgnoră orice astfel de emailuri și nu iniția plata!
7. Returnarea produselor
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs expira în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intra în posesia fizica a Bunului/Bunurilor.
Bunurile trebuie sa fie expediate inapoi la Cluj Napoca, strada Paris nr 63.
Rambursarea banilor se va face dupa cum urmeaza:
– pentru Comenzile achitate cu ramburs/Card bancar -> prin virament bancar
– pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul bancar din care a fost efectuata plata;
Renuntarea la un produs se poate face doar daca ati achizitionat produsul prin curier. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (inclusiv ambalajul) si nu prezinta semne de uzura. In cazul refuzarii produsului va rugam sa ne contactati in termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen deaproximativ 7 zile lucratoare si nu poate depasi termenul legal de 14 zile.
Contravaloarea produsului se va transfera in baza datelor bancare pe care clientul le trimite prin e-mail la contact@landore.ro
Odata cu lansarea comenzii produsului, clientul isi da acordul privind Termenii si Conditiile comerciale si s-a adus la cunostinta termenul de 14 zile privind returnarea unui produs sau retragerea din contractul la distanta Conform O.U.G Nr 34/2014 Art 6 alin.(1) lit h).
Conditii generale pentru retur:
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G Nr.34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G Nr.34/2014
In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului si inregistrarea de comenzi noi.
Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat rapid . In cazul returului prin curier al unui produs aflat in perioada legala de returnare de 14 zile , costurile de transport sunt suportate de catre cumparator.
Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Costurile de returnare pot sa difere fata de taxa achitata initial, in functie de curierul ales de catre cumparator , de modul de ambalare al produsului, taxa achitata initial de catre client este o taxa fixa, stabilita de catre LANDORE TAILORING SRL, diferenta de valoare a taxei de transport fiind suportata de societatea noastra.
Coletele se returneaza cu urmatoarele detalii:
Nume: Landore Tailoring Srl
Adresa: Cluj Napoca, strada Paris, nr 63, cod postal 400146
Telefon: 0742092550
8. Rezerva proprietatii
Până la plata integrală, bunurile rămân în proprietatea noastră.
9. Limba contractului / stocarea textului comenzii
Contractul se încheie în limba română. Textul comenzii nu este stocat de către noi și nu mai poate fi accesat după finalizarea procedurii de comandă. Puteți, totuși, să tipăriți textul comenzii imediat după trimiterea comenzii.
10. Încheierea contractului
Prezentarea bunurilor în magazinul online nu constituie o ofertă obligatorie din punct de vedere juridic, ci doar un catalog online cu caracter neobligatoriu. Dând clic pe butoanele “Cumpără și plasează comanda”, transmiteți o comandă obligatorie privind bunurile din coșul de cumpărături. Prin apăsarea butonului ”Plasează comanda”, recunoașteți în mod explicit că, în cazul în care vom accepta comanda dumneavoastră, veți fi obligat să plătiți prețul respectiv de achiziție al comenzii.
Confirmarea primirii comenzii este emisă imediat după trimiterea comenzii și nu constituie acceptarea contractului. Vom accepta comanda dumneavoastră prin trimiterea unei confirmări a comenzii prin e-mail sau prin expedierea bunurilor în termen de două zile.
11. Instrucțiuni privind retragerea din contract
Dreptul de retragere
Prin lege, aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând cu ziua în care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a bunurilor. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați (SC LANDORE TAILORING SRL, Strada Paris nr 63, email: contact@landore.ro) cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin e-mail). Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Consecințele retragerii
Dacă vă retrageți din acest contract, vă vom rambursa toate plățile pe care le-am primit de la dumneavoastră, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru alte mijloace; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi bunurile sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi bunurile, fiind valabilă data cea mai apropiată. Puteți trimite înapoi bunurile fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea din acest contract. Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Exceptări de la dreptul de retragere:
In conformitate cu art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, dreptul de retragere nu se aplică pentru contractele de furnizare de bunuri care nu erau prefabricate și care necesită alegerea sau determinarea individuală a consumatorului sau care sunt personalizate în mod clar, precum și pentru contractele privind furnizarea de bunuri sigilate care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă, daca au fost desigilate după livrare.
Garanția
Produsele achiziționate prin www.landore.ro se supun condițiilor prevăzute de Legea 449/2003 și OG 21/1992.
Echipa Landore, din dorinţa de satisfacere deplină a exigenţelor tuturor clienţilor, tratează cu deosebită atenţie toate situaţiile, sesizările, reclamaţiile sau observaţiile care vin din partea acestora cu referire la calitatea şi conformitatea produselor.
În cazul în care bunurile livrate prezintă defecte materiale evidente sau de fabricație, inclusiv defecte survenite în urma expedierii, vă rugăm să adresați imediat o plângere către noi sau către angajatul transportatorului care livrează bunurile. Cu toate acestea, omisiunea de a adresa o plângere nu are consecințe asupra drepturilor dumneavoastră legale. Pentru toate defectele bunurilor achiziționate care apar în perioada de garanție legală, aveți opțiunea de a solicita aducerea bunurilor la conformitate, eliminarea defecțiunilor / o nouă livrare și – în cazul în care sunt îndeplinite cerințele legale – alte cereri de reducere a prețului sau de retragere din contract și, în situația daunelor-interese, inclusiv recuperarea daunelor și rambursarea cheltuielilor dumneavoastră.
Soluționarea alternativă a disputelor
Nu suntem nici obligați, nici dispuși să participăm la procedurile alternative de soluționare a litigiilor în cadrul comisiilor de arbitraj a consumatorilor.
12. Dispozitii finale
Fiind de acord cu termenii de utilizare a magazinului online Landore, clientul isi asuma in totalitate consecintele ce decurg din folosirea site-ului in aceste conditii.
Va multumim pentru intelegere!